آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

دندانپزشکی

1392/9/24 10:44
نویسنده : مامان آوینا
447 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با هم رفتیم دندانپزشکی، با خوشحالی اومدی ... من توی راه راجب اونجا حرف می زدم، راجب اینکه شاید آقای دکتر فقط دندونهاتو نگاه کنه یا اینکه فقط مسواک بزنه و اینکه شاید درد داشته باشه شاید هم نه ... ولی خوب ... انگار که ترسیدی ... آقای دکتر فقط اسمت رو پرسید و دندونهاتو نگاه کرد و دختری که از تو بزرگتر بود روی صندلی نشسته بود تا دندونش رو درست کنن... گفت هفته دیگه بیایی که با وسایل آشنا شی ... از اتاق اومدیم بیرون ... انگار که خوشت نیومد یا استرس گرفتی ... اصلا حرف نمی زدی و من باهات حرف می زدم و ازت سوال می پرسیدم و تو جواب نمی دادی و یه جور سکوت کرده بودی و توی فکر رفته بودی ... بعدش به من گفتی : مامان ساعتشون چقدر خوشگل بود - تلویزیونشون قشنگ بود .... (برام عجیب بود چون من ساعت و تلویزیون رو ندیده بودم) فهمیدم که تو خیلی چیزهای دیگه دیده بودی ... شاید برای همین ترسیده بودی ... این ضرب المثل که می گن : تو مو می بینی و من پیچش مو ... اینجا قضیه من و تو بود که من .... مو .... دیده بودم و تو .... پیچش مو ....

توی راه برگشت یه بیسکویت دیدی و از مغازه رد شده بودیم که گفتی مامان از اون چای و بیسکویت ما هم داریم ؟؟؟ اول متوجه نشدم بعد فهمیدم که توی مغازه دیدی و برگشتیم و به عنوان -جایزه- برات خریدیم و سوار تاکسی شدیم و اومدیم اداره بابا و بعد با هم اومدیم خونه و تو هیچی نگفتی ... تا شب ...

موقع خواب ازت پرسیدم دندانپزشکی چطور بود، به بابا می گی؟

و تو شروع کردی از صندلیهای کوچیک و ساعت کلبه ای و تلویزیونهاش و .... به بابا گفتی و مهمتر اینکه گفتی که می ترسی و دیگه نمی خواهی بری اونجا .............

حالا از ما توضیح ... و از تو انکار ...

خلاصه گفتم بمونه سر فرصت تا راجبش صحبت کنیم و ببینیم تا هفته دیگه چی می شه، چون آقای دکتر هم گفتن که هفته دیگه آشنایی با وسایل هست اگه همکاری کرد که فلوروتراپی هم می کنه، اگر نه که فکر کنم می مونه تا یه کم بزرگتر بشی

عزیز دلم خیلییییییییییییییییییییی برای این دندنها اذیت شدی تا این دندنها دونه دونه توی دهن ناز و خوشگلت اومدن و تا همین تابستون هم اجازه مسواک نمی دادی ولی نمی دونم کی و چطور این لکه های کوچولو رو دندونهات اومدن؟ به خاطر قطره آهن؟ به خاطر بیسکویتهای چی پف و بیسکویتهای پیکو تک؟ نمی دونم ...... ایشاله که چیز خاصی نیست.

این بود داستان دندانپزشکی ما!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روشا
26 آذر 92 12:23
نازی لکه های چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اشکال نداره ان شالله به زودی خوب میشه فقط بچه ها تو دندون پزشکی اذیت می شن
مامان آوینا
پاسخ
نمی دونم زهرا روی سه تا دندون کرسی لکه سیاه هست فکر کنم کرم خورده .... اره بچه ها بدشون میاد ولی می گن باید قبل از درد کردن دندانپزشک ببینه خلاصه...