آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

حج عمره

1392/11/12 10:23
نویسنده : مامان آوینا
294 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بالاخره  ثبت نام کردیم ............... از اوایل دی برای رفتن به حج عمره ثبت نام هست .... بعد از شور و مشورت بالاخره تصمیم گرفتیم برای رفتن اقدام کنیم تنها، بدون خانواده هایمان .... چون فعلا اونا آمادگی رفتن نداشتن .... امروز رو 12 بهمن فایل ثبت نام اولویت ما بود و من چند روزی بود تاریخهایی که بود رو نگاه می کردم و خیلی استرس داشتم که تاریخ خوبی رو ثبت نام کنیم و هر بار می گفتم همه چیز رو به خدا می سپارم و فاطمه زهرا، تا بهترین تاربخ و بهترین سفر رو داشته باشیم و خیلی اتفاقی ولادت حضرت زهرا مدینه هستیم و من اینو به فال نیک می گیرم و انشاله که بهترین سفر رو خواهیم داشت.

خدایا به تمام کسانی که آرزویش رو دارن قسمت کن ... انشاله

هر چند اون روز یکی از دوستان گفت که اینکه حج عمره رفتن اینقدر زیاد شده از نشانه های آخر الزمان هست ..... یعنی اینکه همه مردم واجبات را ول کردن و به مستحبات چسبیدن .... شاید راست میگه .... ولی خوب از خدا می خواهم این سفر برای ما و برای همه اونایی که میرن پربار باشه و نه بی ثمر .... انشاله که این مستحب پایه ای باشه برای انجام واجبات ....

آوینای عزیزم خیلی خوشحالم که تو همسفر ما توی این سفر هستی و من از خیلی خیلی .................... وقت پیشها آرزوی این سفر رو داشتم و اینکه تا الان که قسمت نشده شاید یکی از دلایلش این بود که تو باید همسفرمون می شدی

الان خیلی خیلی خیلی ............ خوشحالم خواستم تو هم بعدترها حال و هوای این روزهای منو حس کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان روشا
15 بهمن 92 12:00
خوش به حالت نعیمه جون وای خیلی برات خوشحال شدم خوش به سعادتت جایی می ری که روزی بزرگان دنیا توش قدم می ذاشتن جایی می ری که منزلگاه وحیه ان شالله با دست پر از معرفت و بصیرت برگردی ان شالله سالم برید و سلامت برگردید با آوینای گل حسابی بهت خوش خواهد گذشت خیلی خیلی باید منو دعا کنی مخصوصا اولین بار که چشمت به خونه خدا افتاد نعیمه جان این درسته که واجبات مهم تره اما آدم باید به اعمال خودش نگاه کنه
مامان آوینا
پاسخ
ممنون عزیزم .... مجتاج دعا .... حتما برات دعا می کنم .... انشاله قسمت خودت هم بشه خیلی زود ....
مامان روشا
23 بهمن 92 8:35
سلام کجایی دختر ازت خبری نیست ؟
مامان آریا
26 بهمن 92 9:28
سلام خوش به سعادتت چقدر خوبه آدم چشمش اونجاها رو ببینه منم دلم خواست خیلی خیلی براتون خوشحال شدم
مامان آوینا
پاسخ
ممنون انشاله که قسمت شما هم بشه خیلی زود
بهناز مامان رادین
29 بهمن 92 10:11
واییییییییی نعیمه چقدر خوشحال شدم.ان شالله که به سلامت برید و برگردید.التماس دعا دارم شدید.ممنونم
مامان آوینا
پاسخ
محتاج دعا .... ایشاله خیلی زود قسمت خودتون هم بشه ...
مامان روشا
17 اسفند 92 11:54
سلام خوبی؟ آوینا چطوره؟ حسابی کم پیدا شدی ها
مامان آوینا
پاسخ
سلام ... ممنون ... شما خوبید؟ ای ... این روزها سرم شلوغه
وفا
22 اسفند 92 20:07
وای چقدر خوشحال شدم که بعد از مدت ها که به وب سر زدم این خبر خوب رو اینجا خوندم و از ته دلم غبطه خوردم بهتون ..
مامان آوینا
پاسخ
ممنون عزیزم ایشاله قسمت خودت هم بشه خیلی زود ....
مامان روشا
24 اسفند 92 8:44
سلام خانومی خوبی؟ سرت شلوغه می دونم سفر هم در پیش داری چقدر برات خوشحالم چندم عازم سفر حج هستید؟؟؟؟ اگه کمکی خواستی حتما رو من حساب کن لطفا
مامان آوینا
پاسخ
ممنون عزیزم 29 فروردین می ریم ایشاله ....