آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

ورود و حلول سال 1393

1392/12/27 9:20
نویسنده : مامان آوینا
431 بازدید
اشتراک گذاری

خوب

بالاخره سال 92 هم تمام شد

سال جدید داره از راه می رسه

ما مثل همیشه!!!!!!! توی خونه خودمون نیستیم، داریم میریم پیش خانواده هامون و توی خونه پدری جشن عید بگیریم

امسال سر سفره هفت سین خونه مامان جون و آقاجون هستیم

امسال با اومدن عید و نزدیک شدن به عید هر روز از روز قبل بیشتر احساس سنگینی می کردم و اون احساس هیجان نبود .....

نمی دونم چرا ... همش احساس کسی رو دارم انگار مدتها توی آب راه رفته و الان که اومدم بیرون، نمی تونم قدم از قدم بردارم، انگار که نه پای رفتن دارم نه پای موندن ..................

از ته دل از خدا می خواهم :

سال جدید برای همه خبرهای خوش، احساس خوب، زندگی خوب، تن سالم، روح و روان آرام و دل خوششششششششششششش به ارمغان بیاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یکتا و تینا
27 اسفند 92 9:28
عزیزم سال خوبی را شروع کنی در کنار دختر نازت پیش ما هم بیا
مامان آریا
28 اسفند 92 13:16
خواهرم از صمیم قلب سال پیش رو ، رو براتون پر از سلامتی و تندرستی و شادی در زیر سایه لطف خداوند آرزو می کنم پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترم مبارک
مامان آوینا
پاسخ
ممنون عزیزم من هم برای شما آرزومندم انشاله سال خوبی داشته باشید
مامان روشا
18 فروردین 93 10:55
سلام سال نو مبارک خوش گذشت؟ کی می رید مکه؟
مامان آوینا
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک خوب بود .... ایشاله 29 ام شب ساعت 9:40 پرواز داریم ایشاله یه روز شما رو هم بدرقه کنیم
وفا
24 فروردین 93 16:39
نعیمه جوون سلام خوبی ؟ کجایی؟ اوینا خوبه ؟ دلم برات تنگ شد چرا نمی نویسی ؟؟
مامان آوینا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم شما خوبید؟ من هم از وقتی از مسافرت برگشتیم چون با آوینا می اومدم سر کار اصلا فرصت نمی کردم چیزی بنویسم ایشاله برم مکه برگردم در خدمتیم
مامان آریا
25 فروردین 93 12:19
سلام زیارت قبول هنوز برنگشتی؟ پاسخ] سلام عزیزم ما برگشتیم از مسافرت عید ولی هنوز مکه نرفتیم و جمعه شب ساعت 9:40 پرواز داریم یه کم سرم شلوغ بود
خاله بچه ها
18 تیر 93 15:41
سلام خوبید لطفا عید 93 را به هیچ عنوان فراموش نکنید ما هم فراموش نمیکنیم چند شب اینجا و چند شب اونجا ؟ یادتون نره عشقتون ابدی
خاله بچه ها
18 تیر 93 15:46
سلام خوبی لطفا عید 93 در خونه مامان جون را فراموش نکنید ما هم فراموش نمیکنیم. چند شب اینجا چند شب اونجا!!!!!