آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

عکسهای تولد دو سالگی

1391/8/30 13:06
نویسنده : مامان آوینا
331 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم این هم چند تا عکس از روزهای تولدت که مسافرت هم بودیم الهی صدوبیست ساله بشی فرشته قشنگم

این کیک تولدت هست

 

این تزئینات تولدت هست خودم درست کردم فقط به عشق تو

 

این تو و بابایی هستی

 

این کادوی تولدت هست که من و بابایی بهت دادیم

 

اینهم دوستت ویهان که وقتی بجنورد بودیم رفتیم به دیدنش

 

این هم تویی حرم امام رضا

 

این هم دوستای نی نی سایتی توی تولد دسته جمعی هپی هاوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

آیدا
28 آبان 91 9:47
ای جونم آوینا و ویهان . تولد این دخمل خوشگل هم مبارک باشه. به به چه مامان هنرمندی
نغمه (مامان کسری و نیکا )
28 آبان 91 10:29
مبارک مبارک ایشالاه مبارکش باد هزار ساله بشی دخمل ناز
ببوس ش از طرف من


مریم مامان محمد رضا
28 آبان 91 10:44
انشالله تولد 150 سالگیش.

مبارکش باشه.

صورت خوشکلش رو هم بجای من ببوس


هستی مامی پارسا
28 آبان 91 12:24
تولد آوینا جونم مبارکککککککککککککککککککککک
خیلی خیلی خوشگله عکساتونننننن ایشالا اوینا جونم صدوبسیت ساله شهه.به به چه خونه خوشگلی چه خانومم محجوبی چه باسلیقهههههههه.ایشالا همیشه خوشبخت باشین دوس جونمممممممممممممم


مریم مامان آریا
28 آبان 91 12:33
نعمیه خیلییییییییییییییی خوشکل بودن عکسهاااااااااااااااا

تولدت آوینا مباررررررررررررررررررررک عزیزم











ندا مامان اميرمحمد
22 آذر 91 11:52
اي جونم خيلي نازه ايشالا تنش هميشه سالم باشه مرسي كه به وبلاگ امير محمد سرزدي
مامان روشا
2 بهمن 91 9:35
چه عکس های نازی خیلی لذت بردم چه خانومی شده دخترت