آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

تولدت مبارک

1391/8/20 9:39
نویسنده : مامان آوینا
281 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم تولدت مبارک

خدا رو شکر عزیز دل من دو ساله شد

بازم شادی و بوسه

گلای سرخ و میخک میگن کهنه نمی شه

تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم

به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس

تو قلبا پر عشقه رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه س واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندس

واسه تولد تو باید دنیا رو آورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا اسمون برد

اینا یه یادگاری توی خاطره هاته

ولی به شوق امروز می شه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون

14 آبان روز تولدت بود ما خونه مامان بزرگ برات تولد گرفتیم، قربون اون چشای خوشگلت بشم که همش گریه کردی و از سر و صدا و شلوغی خوشت نمیاد خلاصه نصف شب بعد از رفتن مهمونا تازه به رقص و نی نای و تبلدت مبارک افتاده بودی

عزیزترینم خدا رو شکر که دو سال از زندگیت با سلامتی و خوبی و خاطرات خوب پشت سر گذاشتیم و البته با سختی هایی که این مسیر دو ساله برامون داشت و خاطراتش گاهی شیرین و گاهی اونقدر تلخ بود که دلم نمی خواست هیچوقت بودند که اونا مریض شدنهات و دندون در آوردنهات و شب نخوابیدنهات و از شیر گرفتنهات، ولی خوب خوشگلم همه اونها جزئی از بزرگ شدنت ولی چه کنم دل مادر از جنسی هست که نمی تونه اذیت شدن بچه اشو ببینه و اشک نریزه و مطمئنا اگه طبیعت دنیا به اراده مادر بود همه دنیا را برای اذیت نشدن فرزندش کن و فن یکون می کرد.

خوشگل بانوی من از اینکه همراهم بودی و مال من بودی و با من بودی و من شاهد تکامل راه رفتن و حرف زدن و بزرگ شدنت بودم خیلی خوشحالم و ....(همین جا خدا رو به پاکی قلبهای همه بچه های دنیا قسم میدم به همه آدمهای دنیا تجربه پدر و مادر شدن رو قسمت کنه) همه کارهایی که می کنی و از نظر ما خارق العاده و اعجاب انگیز هست ولی واقعا هم عزیزم اعجاب برانگیز هست چون وقتی بدنیا اومدی هیچ کاری نمی تونستی بکنی و خدا را هزاران بار شکر که سالم هستی و روز به روز کامل تر و بزرگتر می شی و به قول خودت: مثثثثل مامان و بابا می تونی همه کارها رو انجام بدی و می گی که: من هم مثثثل مامان و بابا می تونم این کارو بکنم.

شیرینترینم همه چیز فقط با تو قشنگ و شیرین و خواستنی هست الهی همیشه سالم و شاد باشی و سال سوم از زندگیت هم با سلامتی و شادی بگذره .... ایشاله

خیلی زود با عکسات میام قول میدم زیاد طولانی نشه

در ضمن خوشگلم دیروز تولد دسته جمعی با نی نی های آبانی رفتیم هپی هاوس خوب بود ولی باز هم تو گریه کردی خوشگلکم و تازه می خواستیم بیاییم که تو شروع کرده بودی به بازی کردن و بهت گفتم بیا بریم تموم شد و از سرسره اومدی بیرون گفتی: تماااااام شد و یه "بادکنه" برداشتی و اومدیم خونمون و به قول خودت تبلدهات تمااااام شد

خوشگل من، گل ناز من، عزیز دل من من تو رو با هزار تا اسم صدا می کنم مثلا:

آنا - حنا - چنا - کنا - پرا - پریا - عسل - طلا - آمین - اپلم - بهاره - حنانه - گل دختر - ناناز من .... خیلی اسمهای دیگه که الان یادم نمیاد ولی همش از احساسم برمیاد و همون موقع با اون احساسم صدات می کنم، آوین گل بهاری من دوستت دارم و عاشقتممممممممممم

تولدت مبارکککککککککککککککککککککککک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ماهان
27 آبان 91 13:06
سلام خانومی ،تولد دخملی نازت مبارک انشالله تولد صد سالگیشو جشن بگیری چند روز دیگه هم تولد ماهان ولی من بخاطر داداشم و مصادف شدن تولد ماهانی با تاسوعا خیلی دمغم