آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

دومین مرواریدت توی دهن کوچولوت برق زد

1390/11/9 12:13
نویسنده : مامان آوینا
400 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم آوینای من با اون دندونهات دقیقا مثل موش کوچولوی دوست داشتنی شدی

عشق من دومین مرواریدت اول بهمن جوونه زد بعد از 13 آذر که اولین دندونت جوونه زده بود

ولی آوینا نمی دونی چقدر دلم می سوزه که هنوز از اون دندونهات نتونستم عکس بگیرم آخه اینقدر شیطون شدی که تا دوربین رو می بینی روغن دستت هست می ذاری زمین و میایی اونو می گیری و من هم اصلا نمی تونم از پس تو بربیام

قربونت برم الهی، خانوم شدی برای خودت

 2 بهمن خاله نیر و آیدین و باباش اومدن خونه ما چه شیطونهایی می کردی روی هم رفته دختر خوبی بودی ولی وقتی خوابت می اومد دیگه قاط می زدی

ناز دلم راه میرییییییییییییییییییییییییییییی دیگه یه لحظه هم نمی شینی

حرف می زنی اسم منو صدا می زنی قند توی دلمممممممممممممممممم آب میشه

می رقصی چه رقصیدنی ماه بانوی زندگیمممممممممممم کبوترممممممممممممممم

عاشقتممممممممممممممممممممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)