آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

دایره المعارف لغات دختر ناز و خوشگلم

1390/11/23 8:19
نویسنده : مامان آوینا
562 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم از یازده ماهگی که گفتی مامان دیگه حرف زدن رو شروع کردی اما به زبون ناز خودت و به اراده خودت، هر موقع که دوست داری

ناز خوشگلم عزیزدلم دلبریها می کنی که نگو و نپرس می خوام از لغتنامه ات بنویسم که چیا می گی، مثلا می گی:

مامان

بابا

جیز

در در

بع بع بع الهی قربونتتتتتتتتتتت برم اندازه یه گله بره ناقلا بع بع می کنی

مع مع مع .....

میو میو

هاپ هاپ

 

صدای اسب رو بصورت یه شیهه خنده دار در میاری: آ.........  یعنی اینکه: صدای اسب، جیگرتو بخورم که چقدر ناز صدای اسب درمیاری

 

صدای ببر رو مثل یه خروپف ترسناک در میاری: هوم...... یعنی اینکه: صدای ببر، الهی فدای تو بشم که صدای ببرت رو در میاری

بیا

بده

بردار

نی نی

نانای همراه با اون دستای نازت که بالای سرت می چرخننننننننن که منظورت از نانای سی دی هست که باید روشن کنیم و باید داره اصلا به هیچ وجه کوتاه نمی آیی

آره همراه با حرکات شدید و موکد سرت

نه همراه با حرکات شدید و موکد سرت

 دلام: یعنی اینکه: سلام

نعینه: یعنی اینکه: نعیمه

منوم: یعنی اینکه: می خوام همراه با تا کردن اون انگشتایییییییییییییییییی ناز و کوچولوت

بیوم: یعنی اینکه بده به من

 دکه: یعنی اینکه: دستکش

ناینه: یعنی اینکه: آینه

داب: یعنی اینکه: تاب

ننین: یعنی اینکه: نگین لباس من

کی: یعنی اینکه: کیه

چی: یعنی اینکه: چیه

.......... هر چیز دیگه ای که می شنوی تکرار می کنی

قربونننننننننننننننننننن اون زبونننننننننننننننننننن شیرینتتتتتتتتتتتت بشممممممممممم

عزیز دلم عاشقانه دوستت دارم

خدا را هزارن بار شکر میگویم که دامنم از وجود گلی زیبا سبز است و خداوند من را لایق نام مادر دانسته

دخترم با امدن تو مادر بودن را فهمیدم ...

بهشت را نمیخواهم که حس مادرانه خود بهشت بی انتهایی ست ...

نازنینم دست در دستانم بگذار ... و از هیاهوی این دنیا نترس که منم مادرت ٬

تا نفس دارم کنارت هستم

 و خدایی بالای سر ماست که همیشه مراقب و ناظر است

روح عشق از وجود تو در من دمید،

ای زیباترین رخداد هستی،

ای بهشت دست نیافتنی دیروزم و

ای همنفس روح انگیز امروزم،

با تو من هستم، با تو من شادم،

با تو من رویایی رو به آغازم آوینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)