آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

حرف زدن خانوم خوشگله من

1391/4/13 10:27
نویسنده : مامان آوینا
415 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تقریبا دیگه میشه گفت به حرف زدن افتادی از اوایل خرداد دلم نیومد یه سری چیزهایی رو که به زبون خودت میگی اینجا یادداشت نکنم الهی من فدای تو

تقریبا همه چی رو درست میگی یعنی طوری که میشه فهمید چی میگی مثلا

بابایی - مامایی - آیدین - آقا جون و مامان جون (با تشدید ج) - خرسی(عروسک صورتی خرس) - مهرسا - ملیکا (به سختی) - اسم خاله ها و اسم من و بابایی - عمو - خاله (به سختی) - سوپ - باشه (اونقدر شیرین میگی باشه که ضعف میکنم) - می خنده (منظورت پیشی سی دی عمو پورنگ هست که خندیدنش حالت گریه داره ولی تو سریع میگی می خنده قسمت "د" رو با مکث و طولانی میگی) - یخچال - هندونه - موز - ابرو و چش و گوش و بینی و مژه و ... -  جوجو - پیشی - صدای همه حیوانات ........ خیلی چیزها رو که همش نمی تونم بنویسم ولی اونایی رو که شبیه می گی برات می نویسم خوشگلم خیلی شیرین زبونی .....

ِِِیییییلام (با صدای بلند) = سلام

حیار = خیار

دوجه = گوجه

ن..خ..ام = هم منظورت نمیخوام هست هم نمی خورم البته با کمی تلفظ متفاوت

دوربوغ = قورباغه(عروسک مورد علاقه ات)

عسر = عروسک

عسل = لباس عروس (به خود عسل هم که عسل میگی)

نی نی = به عروسک که شکل بچه هست

ای د دیو = ای ل ویو که عروسکت میگه تند تند هم میگی دقیقا عین عروسکت

دنه = دنت

اتیل توتوتول = اتل متل توتوله

دفش = کفش

داب داب = تاب و منظورت پارک هست از جلوی هر جای سرسبز می گذریم سریع میگی داب داب منظرت اینه که اونجا پارک هست و تاب داره

لواشه با ضمه = شکلات این شیرین ترینننننننننننننننن کلمه تو هست که من عاشقش هستم جیگرتو بخورم که اصلا نمی تونم تحمل کنم باید هم بدم برات

اتا خا = اتاق خواب وقتی خوابت میاد چشات می مالی و میگی ...

بابی = بابایی یه موقعهایی بابی تو میشه

حمو = حموم و البته ماشین لباسشویی که حموم لباسهای و عروسکهای آوینا خانوم میشه

اللو = النگو

انشتر = انگشتر

آقالی (با تشدید ق) = آشغالی

ماشی = ماشین

خیلی چیزهای دیگه هر بار یادم اومد میام اضافه می کنم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)