آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

داریم میریم تولد آوینا رو خونه مامان جون بگیریمممممممممممممممممم

1390/8/11 11:11
نویسنده : مامان آوینا
367 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم آوینای من خیلی سرم شلوغ بود مخصوصا با سرماخوردگی هفته قبل کلی از برنامه هام عقب افتادم ولی خوشگلم بهت قول میدم همه چی رو سروسامان بدم

عزیزکم برای تولدت میرم خونه مامان جون

خیلی منتظر روز تولدت هستم چه زود یکسال گذشت یکسالی که برام پر از خاطرات شیرین و سفرهای مکرر ما خونه مامان جون و ..... چی بگم از شیرنخوردنهات و غذا نخوردنهات و نگرانی های من ولی هر لحظه بیشتر عاشقت می شم نمی دونی آوین من کارم فقط اینه که قربون صدقه ات برم و حتی وقتی می خوابی بشینم نگات کنم و نازتو برم الهی مامان هزار ساله بشی هیچوقت بی پشت و پناه نباشی (نی گم بی من این خودخواهی ولی همیشه یه پشت و پناه و پشتیبان داشته باشی که به اندازه من دلش برات بتپه و اون فقط خداست)

خدایا هر روز دخترمو به تو می سپارم و به جز تو هیچ کسو نداریم

از پارسال که بدنیا اومدی 14 آبان برام روز عشق هستتتتتتتتتتتتتتتتتت

عاشق لحظه تولدت هستم زندگی رو به من هدیه دادی عشق من همیشه سرشار از زندگی و شادی باشی مثل الان هات که می خندی از ته دل که هوشو از سرم میبره نازنینم از روزی که بدنیا اومدی روزها و لحظه هام با تو شمرده می شن تقویم من شده اینکه تو نو کی می تونی           نگاه کنی.............. بخندی................... بشینی.................... وایسی............. غذا بخوری............ حرف بزنی.......... بادستت چیزی برداری.......... وسایلتو می شناسی.................... وسایل مارو می شناسی............... وای نمی دونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عاشق قائم موشک بازی ات هستم میری قائم میشی و می خوای من بیام پیدات کنم .......................... چی بگم عاشق مامان گفتن و بابایی گفتنت هستم

عشق من پیشاپیش تولدت مبارک

نازترین فرشته زمینی که فقط به خاطر دل من از آسمون اومدی پایین تا زندگی منو نوای تازه بدهی قربونت برم دوستت دارم

تولدت مبارک

میرم و میام انشاله برات مفصل از تولدت و عکسها و همه احساسم می نویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سانای
11 آبان 90 11:35
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی پیشاپیش تولد آوینا مبارک