آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

عزیزم آوینا دوستت دارمممممممممممممممممم

1391/11/23 9:00
نویسنده : مامان آوینا
287 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم لحظه های با تو بودن ناب ترن لحظه هاست، لحظه هایی که هیچوقت نداشتم و نخواهم داشت و احساسی که نسبت به تو دارم بی نهایت بکر و دلنواز و خواستنی و ....

وای اصلااااااااااا نمی دونم چطور بگم....... آوینای گلم وقتی داری راه میری -- وقتی داری حرف می زنی -- وقتی داری دستهاتو تکون می دی و می خواهی ما رو مجاب کنی که نمی شه و راجب هر چیزی نظر خودتو اعلام می کنی و در مقابل چیزی که نمی خواهی، مقاومت می کنی و برای چیزی که می خواهی اصرار می کنی و ... واییییییییییییییییی آوینا وقتی نگاهت می کنم حالت خلسه بهم دست میده و دیوونه میشم

وقتی نمی تونم دوست داشتنمو وصف کنم و به زبون بیارم اونطور که می خوام، بغضی گلمو می گیره و حالت خفگی بهم دست میده

کاش اجازه می دادی لحظه های حرف زدنهات و کارهاتو ظبط می کردم و بهت نشون بدم مهمتر از همه اینها کاش می تونستم اندازه دوست داشتنمو برات به تصویر بکشم

دیگه نمی دونم چی بنویسم

عزیزم عاشقانه دوستت دارم و آروزمند بر آورده شدن بهترین آروزهایت هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا مامان روشا
23 بهمن 91 9:49
خیلی خوشحالم برات و اون فرشته که تو بغل تو افتاده چه خوشبخته با این مامان احساسی
مریم مامان آریا
24 بهمن 91 9:13
سلام نعیمه جان عزیزم خیلی ممنونم که محبت کردی و به ما لطف داشتی و سر زدی ممنونم به الط خدا ما خوبیم امیدوارم شما هم همیشه خوب و خوش باشید و آوینای عزیز همیشه سلامت باشه و قلبتون همیشه شاد باشه