آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

آوینا و مامانش

1391/11/25 15:41
نویسنده : مامان آوینا
338 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم می خواستم برات بنویسم من هم مثل همه مامانهای امروزی هر روز ساعتها صرف مطالعه و پیدا کردن مطالب برای بازیهایی که می خواهیم با هم کینم یا اینکه چطوری باهات برخورد کنیم، وقت صرف می کنم و از اینترنت مطالب پرینت می کنم ولی خوب اینها رو توی وبلاگت نمی ذارم

عزیزم قربونت برم موقع بازی هم که اصلا نمی ذاری ازت عکس بگیرم ولی خوب خواستم برات بنویسم من هم برات وقت صرف می کنم نه اینکه فقط بیام اینجا بهت بگم دوستت دارم

آوینا دختر عزیزم خیلی دوست دارم از هر نظر مامان خوبی برات باشم که نه تنها بعدها اصلا افسوس نخورم بلکه تونسته باشم تا حد امکان برات مفید باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یک عدد کلوچه
16 اسفند 91 12:12
مطمئن باش تو بهترین کارا رو براش انجام میدی ممنون که اومدی به خونه درددلام