آوینا یکی یه دونه مامان و باباش

خجالتی، حرف گوش کن، مودب، آرام و .... نمی دونم چی بگم

1390/10/14 10:14
نویسنده : مامان آوینا
302 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم واقعا این رفتارت منو نگران ، خوشحال ... نمی دونم چی بگم

وقتی می ریم مهمونی دست به هیچی... نمی زنی حتی خوراکی، اگه من بهت ندم برنمی داری وسایل و اسباب بازی هیچ کسو بر نمی داری و وقتی مهمون میاد اصلا به وسایل اونها حتی اگه دم دست باشه دست نمی زنی وقتی مهمون میاد خونه اصلا با صدای بلند حرف نمی زنی و نمی خندی.... دقیقا مثل یه آدم بزرگ

نمی دونم این خوبه برای این سن تو یا نه. نمی دونم از خانومی ات هست یا خجالتی شدی یا .... هر چی که هست من عاشق این رفتارت هستم فقط می ترسم...

یکشنبه عموها اومدند خونه ما و دوشنبه بعد ازظهر رفتند و تو مثل یه بانوی کوچولوی محترم جلوی مهمونها آبروداری کردی یعنی واقعا خودم هم انگشت به دهان می مونم که کی و چطور این کارها رو یاد گرفتی ملوسکم قربونت برم

تو فرشته ای هستی که فقط بال و پر نداری قربون این نجابت و خجالت و ... بشممممممممممممممم

بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتت شکلات مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)